فهرست بستن

واریز آنلاین 10 درصد کانون (زمان و اطلاعیه های کانون)

قم از تاریخ 1399/06/26 و تهران از تاریخ 1399/07/01 صورت پذیرفت :

به همین دلیل کانون سه اطلاعیه به شرح زیل منتشر نمود:

اطلاعیه مهم شماره 1 – درخصوص پرداخت 10% بصورت برخط (آنلاین)

قابل توجه همکاران گرامی؛

نظر به این که از مورخ 1 مهر ماه 1399 پرداخت 10% دفاتر اسناد رسمی به کانون سردفتران و دفتریاران به صورت برخط ( آنلاین ) خواهد بود، لذا موکدا” خواهشمند است ارسال کلیه استعلام های ثبت که هزینه آن ظرف روزهای قبل و یا امروز از طریق دستگاه  POS شرکت سامان واریز شده یا می شود،  همین امروز (31 شهريور 1399) صورت پذیرد، در غیر این صورت،  تراکنش پرداخت شده از سوی متقاضیان، غیر قابل استفاده خواهد بود.

ضمنا تا ساعاتی دیگر، توضیحاتی از سوی کانون سردفتران و دفتریاران در خصوص اجرای طرح واریز 10% برخط  تقدیم می گردد.

طلاعیه مهم شماره 2 – درخصوص اجرای طرح واریز ۱۰% برخط (آنلاین)

به پيوست فايل راهنماي اطلاعیه کانون سردفتران و دفتریاران درخصوص اجرای طرح واریز 10% برخط ( آنلاین ) جهت استحضار تقديم ميگردد

اطلاعیه درخصوص اعلام آمار صورت وضعیت 10% کانون سردفتران و دفتریاران

قابل توجه همكاران محترم؛

مستحضر هستيد كه از ابتداي مهرماه 1399 در سراسر كشور پرداخت 10% كانون سردفتران و دفترياران به صورت برخط انجام مي گردد. لذا در راستاي ارسال آمار ماهيانه و پرداخت 10% متعلق به قبل از اجرائي شدن طرح فوق الذكر به استحضار مي رساند:

1- هرگونه واريز وجه 10% كه مربوط به تاريخ قبل از اجرائي شدن پرداخت برخط 10% كانون سردفتران و دفترياران است از به شيوه پرداخت آنلاين و يا فيش بانكي بشماره حساب 0200460906005 قابل پرداخت مي باشند.

2- اعلام آمار صورت وضعيت 10% دفاتر اسناد رسمي از ابتداي مهرماه در پرتال كانون سردفتران و دفترياران به آمارهاي ماهانه تغيير مي يابد.  لذا ثبت آمارها به صورت (25 ماه قبل الي 26 ماه جاري) در پرتال كانون منتفي شده و آمارها به صورت ماهانه (يك ماه كامل) قابل ثبت خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!