فهرست بستن

مهر و تابلو و آدرس دفاتر اسناد رسمی

بند ۲ –
(الف) مهر و تابلو و دفاتر اسنادرسمی باید طبق نمونه مصوبه سازمان ثبت باشد سردفتران حق دخل و تصرف در آنرا را ندارند و در كلیه اوراق رسمی هر دفترخانه نشانی كامل دفترخانه و نام و نام خانوادگی سردفتر باید قید گردد .
اصلاحی فرازدو مجموعه بخشنامه ها تا آخر سال ۴۹

(ب) : پیرو بند های ۲ و ۱۴۶ مجموعه بخشنامه ثبتی تا اول مهر ماه ۱۳۶۵ ، نظر به اینکه بر طبق گزارش های واصله ، بعضی از سردفتران اسناد رسمی و ازدواج و طلاق از مهر ژلاتینی و یا مهر های که دارای تیتر ها و علائم مختلف است ، استفاده می نمایند ، لذا بدینوسیله مقرر می دارد که کلیه دفاتر مزبور منحصرا از یکی از مهر پرسی طبق نمونه تصویبی اداره کارپردازی سازمان ثبت که به دفاتر اسناد رسمی و ازدواج و طلاق تحویل گردیده استفاده نمایند .
همچنین ادارات ثبت مکلفند به تعداد دفاتر اسناد رسمی و ازدواج و طلاق حوزه تابعه فورا نسبت به درخواست مهر های جدید و سپس اعاده مهرها فعلی از طریق آن اداره کل اقدام نمایند ضمنا حفظ و نگهداری مهر های تحویلی به عهده سردفتران است و هرگونه اهمال در این رابطه موجب مسئولیت آنان خواهد بود. اقتضا دارد مراتب را به کلیه واحد های ثبتی و دفاتر اسناد رسمی و ازدواج و طلاق حوزه تابعه ابلاغ و در صورت تخلف نسبت به معرفی به سردفتر مربوطه اقدام گردد.
بخشنامه شماره ۱/۳۴/۵۵۸۱ مورخ ۱۳۸۱/۰۲/۲۴ سازمان ثبت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!